Καμπάνιες PPC. Όσα πρέπει να γνωρίζετε

Έχετε ερωτήσεις και απορίες σχετικά με τις διαφημιστικές καμπάνιες Pay Per Click ( PPC ) ; δεν είστε ο μόνος. Περίπου το 70% των επιχειρήσεων επενδύουν σε PPC ενέργειες. Αν επιθυμείτε και εσείς να ξεκινήσετε ενέργειες προωθητικές με PPC και να απολαμβάνετε μια μέση απόδοση 2€ για κάθε 1€ που επενδύετε τότε το συγκεκριμένο άρθρο θα σας λύσει κάθε απορία.

Τι είναι PPC διαφήμιση;

Η διαφήμιση pay-per-click επιτρέπει στην επιχείρησή σας να τοποθετεί διαφημίσεις στο διαδίκτυο. Μπορείτε να προωθήσετε την επιχείρησή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης ( search results ), σε ιστοσελίδες ακόμη και σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων ( social media ). Οι διαφημίσεις PPC μπορούν να διαθέτουν κείμενο, εικόνες ακόμη και βίντεο. Ένα επιπλέον χαρακτηριστικό τους είναι ότι σας δίνουν την δυνατότητα να στοχεύσετε το κοινό σας με πολλούς τρόπους όπως :

  • Σε ποια συσκευή θα δει την διαφήμιση
  • Την τοποθεσία του
  • Τα ενδιαφέροντα του

Τι είναι το δίκτυο διαφήμισης PPC;

Σε σύγκριση με την παραδοσιακή διαφήμιση, η διαφήμιση pay-per-click λειτουργεί με διαφορετικό μοντέλο τιμολόγησης. Αντί να πληρώνετε για τη διαφήμισή σας εκ των προτέρων, πληρώνετε όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Αυτό το μοντέλο πληρωμής είναι ο λόγος για τον οποίο το αποκαλούν διαφημίσεις πληρωμής ανά κλικ.

Ως Δίκτυο διαφημίσεων αναφέρόμαστε στην πλατφόρμα που μπορεί να προσφέρει τις διαφημίσεις σας σε χρήστες. Οι διαφημίσεις Google (παλαιότερα γνωστές ως Google AdWords) είναι ένα παράδειγμα ενός διαφημιστικού δικτύου. Αν θέλετε να δημιουργήσετε διαφημίσεις PPC, θα χρησιμοποιήσετε ένα δίκτυο διαφημίσεων, όπως οι διαφημίσεις Google, το Facebook ή η Microsoft Advertising.

Αυτά τα δίκτυα διαφημίσεων μπορούν να σας συνδέσουν και να προωθήσουν το μήνυμα σας σε διαφορετικά είδη κοινού, καθώς και να παρέχουν μοναδικές επιλογές στόχευσης.

Η χρήση της διαφήμισης της Microsoft, για παράδειγμα, σας επιτρέπει να προωθήσετε την επιχείρησή σας σε όλο το Bing και σε δικτυακούς τόπους συνδεδεμένους και εγκεκριμένους από τη Microsoft Advertising. Σε αντίθεση το Facebook σας παρέχει πρόσβαση στην τεράστια βάση χρηστών του.

Τι είναι το PPC budget που όλοι οι διαφημιστές σας ζητάνε;

Η δαπάνη ( budget ) διαφήμισης είναι ο προϋπολογισμός κόστους των διαφημίσεών σας. Είναι το ποσό που είστε διατεθειμένοι να δαπανήσετε είτε για το έτος είτε για το μήνα. Με τη διαφήμιση PPC , μπορείτε να δημιουργήσετε μια διαφημιστική δαπάνη που ταιριάζει στις ανάγκες της επιχείρησής σας και του κοινού σας. Εάν θέλετε να αφιερώσετε ολόκληρη τη δαπάνη διαφημίσεων σε ένα δίκτυο διαφημίσεων, όπως οι διαφημίσεις Google ή πολλά δίκτυα διαφημίσεων μπορείτε να το κάνετε. Η διαφήμιση με PPC προσαρμόζεται ακριβώς στις δικές σας ανάγκες και δυνατότητες και θα  έχετε πάντα τον πλήρη έλεγχο των δαπανών διαφήμισης.

Που μπορεί να εμφανιστεί μια Pay Per Click διαφήμιση;

Με τις συγκεκριμένες διαφημίσεις μπορείτε να προωθήσετε το μήνυμα σας σε όλο το διαδίκτυο ( internet ). Οι πιο δημοφιλής κατηγορίες είναι :

  • Αποτελέσματα αναζητήσεων ( search results )
  • Ιστοσελίδες τρίτων ( third party websites )
  • Κοινωνικά δίκτυα ( social media )

Όταν προωθείτε το μήνυμα σας μέσω της συγκεκριμένης ενέργειας οι περισσότερες εταιρείες θα επικεντρωθούν σε :

  • Google
  • Bing
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
  • YouTube

Αν δημιουργείτε μια καμπάνια PPC, θέλετε να εστιάσετε τις προσπάθειές σας στα πιο πολύτιμα κανάλια για την επιχείρησή σας.

Για παράδειγμα, εάν το κοινό σας χρησιμοποιεί το Facebook περισσότερο από το Twitter, ίσως επιλέξετε να επενδύσετε μεγαλύτερο μέρος του διαφημιστικού προϋπολογισμού σας στο Facebook. Η έρευνα στο ακροατήριό σας, καθώς και οι τρέχοντες πελάτες, μπορούν να βοηθήσουν να εστιάσετε την εκστρατεία σας στις πλατφόρμες με τις περισσότερες δυνατότητες.

Κάνει όμως ο κόσμος κλικ σε αυτές τις διαφημίσεις;

Ναι, ναι , ναι ! Οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης κερδίζουν περισσότερο από το 45% των κλικ στη σελίδα. Επιπλέον οι χρήστες που κάνουν κλικ σε διαφημίσεις είναι δύο φορές πιο πιθανό να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία από έναν οργανικό επισκέπτη ή κάποιον που επισκέπτεται την ιστοσελίδα  σας χωρίς να κάνει κλικ σε μια διαφήμιση. Με τις διαφημίσεις PPC, μπορείτε να προσεγγίσετε ανθρώπους που είναι έτοιμοι να αγοράσουν και θα δουν το προϊόν σας την κατάλληλη στιγμή, γεγονός που μπορεί να έχει άμεσο θετικό αντίκτυπο στις πωλήσεις σας.

Πόσο κοστίζει μια προώθηση με PPC;

Αυτό εξαρτάται από τους στόχους που έχετε και το διαθέσιμο budget. Στην PIXELONE με την εμπειρία και την τεχνογνωσία μας μπορούμε να προσαρμόσουμε το budget σας ώστε να έχει την μέγιστη απόδοση.

Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το κόστος διαφήμισης;

Το κόστος της διαφήμισης επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες όπως :

  • Η προσφορά σας ( bid ) : η προσφορά σας είναι πόσο είστε διατεθειμένος να πληρώσετε για κάποιον που θα κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Μπορεί να πληρώσετε λιγότερα από την προσφορά σας (ανάλογα με τη δημοπρασία διαφήμισης), αλλά σίγουρα δεν θα πληρώσετε περισσότερα από την προσφορά σας.
  • Στόχευση: Η στόχευση η οποία μπορεί να αφορά λέξεις-κλειδιά ή δημογραφικά στοιχεία μπορεί επίσης να επηρεάσει το κόστος της διαφήμισής σας. Η υποβολή προσφορών σε λέξεις – κλειδιά με μεγάλη ζήτηση μπορεί να ανεβάσει το κόστος για παράδειγμα ενώ αντίθετα σε όχι και τόσο δημοφιλή αναζήτηση μπορεί να μειώσει το κόστος

Αν επιθυμείτε να δείτε αναλυτικά όλα όσα επηρεάζουν το κόστος διαφήμισης όπως η ποιότητα της διαφήμισης επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] και ενημερωθείτε άμεσα από την εξιδεικευμένη ομάδα μας.

Γιατί να επιλέξω να διαφημιστώ με PPC;

Η διαφήμιση με Pay Per Click σας δίνει πολλά πλεονεκτήματα όπως :

  • Επιλέγετε την δαπάνη που επιθυμείτε και  που μπορείτε να αλλάξετε ανά πάσα στιγμή
  • Έχετε πρόσβαση σε σημαντικές επιλογές στόχευσης που δεν διατίθενται στην παραδοσιακή διαφήμιση
  • Λαμβάνετε αξιόπιστα δεδομένα κοινού και καμπάνιας
  • Έχετε εικόνα της απόδοση της καμπάνιας σε πραγματικό χρόνο για να μπορείτε να  μεγιστοποιήσετε την απόδοση της ανά πάσα στιγμή
  • Εμφάνιση πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα στις αναζητήσεις στο διαδίκτυο
  • Βγείτε μπροστά από τον ανταγωνισμό
  • Επιτύχετε διάφορους στόχους επικοινωνίας όπως αναγνωρισιμότητα και αύξηση των πωλήσεων
  • Προσεγγίστε το κοινό που σας αναζητεί
  • Υποστήριξη άλλων πρωτοβουλιών ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)

Το γεγονός ότι η διαφήμιση PPC προσφέρει ένα ROI 2:1 καταδεικνύει τη χρησιμότητά της στην στρατηγική διαφήμισης σας. Για μεγιστοποίηση της απόδοσης σας δείτε πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε στην σελίδα μας “Πώς να επιτύχετε μέγιστο ROI με την διαφήμιση στο διαδίκτυο. Τακτικές που θα σας βοηθήσουν.”

 Εάν θέλετε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο, καθώς και να προσπεράσετε τον ανταγωνισμό, η διαφήμιση με PPC μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε αυτούς τους στόχους.

Ποιες επιχειρήσεις μπορούν να διαφημιστούν;

Όλες ! κάθε επιχείρηση μπορεί να ενεργοποιήσει μια διαφημιστική καμπάνια Pay Per Click.

Θες να ξεκινήσεις μια διαφημιστική καμπάνια Pay Per Click ( PPC ) , θες να δεις τις πωλήσεις σου να αυξάνονται ; Επικοινώνησε μαζί μας στο [email protected] και ένας εξιδεικευμένος σύμβουλος θα μπορέσει να σας παρέχει όλες τις απαντήσεις.