Τι είναι landing page και πως θα βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπής των επισκεπτών σας

Η δημιουργία μιας landing page (σελίδα προορισμού) για την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίες αποτελεί μια σχετικά εύκολη διαδικασία. Ωστόσο, δεν αρκεί μόνο η δημιουργία της landing page αλλά και το κατά πόσο μεταδοτική θα είναι στον επισκέπτη προκειμένου να τον μετατρέψει σε πελάτη. Πριν όμως αναλύσουμε τους τρόπους με τους οποίος μπορεί κανείς […]

Τι είναι bounce rate και πως να το βελτιώσετε

Το bounce rate, ή στην ελληνική του ορολογία «ποσοστό εγκατάλειψης», αποτελεί μια μέτρηση που απαιτεί αρκετή δουλειά αλλά αιτιολογημένα. Αποτελεί έναν ισχυρό δείκτη μέτρησης ότι η ιστοσελίδα σας δεν δεσμεύει τον χρήστη, ή με πιο απλά λόγια ότι ο χρήστης αποχωρεί από την ιστοσελίδα χωρίς να αλληλεπιδράσει με αυτήν. Ωστόσο, όπως και οποιαδήποτε άλλη εργασία […]

Γνωρίζατε ότι όταν συνδέεστε στο Gmail ή το Youtube συνδέεστε αυτόματα και στο Chrome;

Πρόσφατα, η Google κυκλοφόρησε μια νέα έκδοση του περιηγητή της «Chrome 69». Έχει μια νέα λειτουργία συγχρονισμού που συνδέει το πρόγραμμα περιήγησης με άλλες ιδιότητες/λογαριασμούς της Google, όπως το Gmail ή το Youtube. Αυτό συνεπάγεται ότι μια σύνδεση στο Gmail ή το Youtube, αυτομάτως οδηγεί και στη σύνδεση στο Google Chrome. Η νέα αυτή λειτουργία […]

Ειδοποίηση ενεργοποίησης ευρετηρίου πρώτης προβολής για κινητά «mobile-first indexing enabled»

Η Google τις τελευταίες ημέρες πλημμυρίζει τους webmasters με ειδοποιήσεις για ενεργοποίηση ευρετηρίου πρώτης προβολής για κινητά «mobile-first indexing enabled». Αν και εσείς έχετε λάβει παρόμοια ειδοποίηση πιστέψτε μας δεν είστε οι μόνοι. Ειδικότερα, από την Τρίτη, η Google έχει στείλει προειδοποιήσεις σχετικά με την πρώτη ευρετηρίαση για κινητά που ενεργοποιείται για ιστότοπους σε έναν […]

Τα οφέλη των παρόμοιων κοινών αναζήτησης και της λίστας επαναληπτικού μάρκετινγκ

Οι περισσότερες επιχειρήσεις, μη κατανοώντας τη σημασία των λιστών επαναληπτικού μάρκετινγκ (Remarketing Lists for Search Ads ή εν συντομία RLSA) και του παρόμοιου κοινού αναζήτησης (Similar Audiences), αφήνουν πίσω τους πολλές ευκαιρίες για αύξηση του κέρδους τους. Το παρόμοιο κοινό, ή στην παγκόσμια ορολογία “Similar Audience” σας προσφέρει τη δυνατότητα να αυξήσετε των αριθμό των […]