Βελτιώστε την εμπειρία των χρηστών κινητών με αυτές τις πρακτικές για mobile-friendly ιστοσελίδες!

Στις μέρες μας, περισσότεροι και περισσότεροι χρήστες περιηγούνται στο διαδίκτυο μέσω των κινητών τους. Γι’ αυτό, είναι πιο σημαντικό από ποτέ να διασφαλίσετε ότι η ιστοσελίδα σας είναι φιλική προς τα κινητά! 🌟 1️⃣ Χρησιμοποιήστε responsive design: Ένα responsive design προσαρμόζεται αυτόματα στο μέγεθος της οθόνης της συσκευής, προσφέροντας μια βέλτιστη εμπειρία χρήστη. 2️⃣ Βελτιώστε […]

Η σημασία της σωστής χρήσης των Header tags

Τα header tags είναι ετικέτες HTML που χρησιμοποιούνται για να δηλώσουν την σημασία των τίτλων και των υποτίτλων σε μια ιστοσελίδα. Τα header tags αρχίζουν από το <h1> και καταλήγουν στο <h6>, με το <h1> να αντιπροσωπεύει τον πιο σημαντικό τίτλο και το <h6> τον λιγότερο σημαντικό υπότιτλο. Η χρήση των header tags είναι σημαντική […]

SEO & Google Ads. Ένας επιτυχημένος συνδυασμός διαφήμισης

Το SEO (Search Engine Optimization) και η διαφήμιση μέσω Google ads αποτελούν δύο από τα σημαντικότερα εργαλεία που διαθέτει κάθε επιχείρηση για να αυξήσει την προβολή και την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας της. Αν και η επένδυση σε αυτά τα εργαλεία μπορεί να φαίνεται αρκετά δαπανηρή στην αρχή, οι θετικές επιπτώσεις που θα έχουν στην επιχείρηση […]

Κατασκευή ιστοσελίδων. Ενδιαφέροντα γεγονότα

Κατασκευή ιστοσελίδων, ενδιαφέροντα γεγονότα

Η πρώτη ιστοσελίδα δημοσιεύτηκε το 1991 από έναν φυσικό, τον Τιμ Μπέρνερς-Λι. Μελέτες δείχνουν ότι απαιτείται λιγότερο από δύο δέκατα του δευτερολέπτου για να σχηματίσει ένας χρήστης γνώμη για μια ιστοσελίδα και να αποφασίσει εάν θα μείνει ή θα φύγει. Οι κινητές συσκευές αποτελούν πλέον περισσότερο από το ήμισυ της συνολικής κίνησης στο διαδίκτυο, κάτι […]

Κατασκευή ιστοσελίδων, ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας.

Κατασκευή ιστοσελίδων

Όλοι επιθυμούμε να δημιουργήσουμε την τέλεια ιστοσελίδα, όλοι θέλουμε η επιχείρηση μας να προβάλλεται με τον καλύτερο τρόπο στο διαδίκτυο, ποια είναι όμως τα κύρια χαρακτηριστικά που πρέπει να αναζητούμε και να έχει η ιστοσελίδα μας. Στο άρθρο που ακολουθεί θα μπορέσουμε να αναλύσουμε τι χρειάζεται για την δημιουργία μιας επαγγελματικής και ενημερωμένης ιστοσελίδας. Αν […]

Καμπάνιες PPC. Όσα πρέπει να γνωρίζετε

Έχετε ερωτήσεις και απορίες σχετικά με τις διαφημιστικές καμπάνιες Pay Per Click ( PPC ) ; δεν είστε ο μόνος. Περίπου το 70% των επιχειρήσεων επενδύουν σε PPC ενέργειες. Αν επιθυμείτε και εσείς να ξεκινήσετε ενέργειες προωθητικές με PPC και να απολαμβάνετε μια μέση απόδοση 2€ για κάθε 1€ που επενδύετε τότε το συγκεκριμένο άρθρο […]

Πώς να επιτύχετε μέγιστο ROI με την διαφήμιση στο διαδίκτυο. Τακτικές που θα σας βοηθήσουν.

Γνωρίζατε ότι οι εταιρείες που επενδύουν στη διαφήμιση pay-per-click (PPC) κερδίζουν μια μέση απόδοση επένδυσης (ROI) 2€ για κάθε 1€ που δαπανώνται. Αυτό όμως είναι ο  μέσος όρος και ο μέσος όρος δεν είναι αυτό που ψάχνετε. Αυτό που ψάχνετε είναι την υψηλότερη απόδοση της επένδυσης σας για αυτό και η καλύτερη απόδοση των ενεργειών […]

Τι είναι landing page και πως θα βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπής των επισκεπτών σας

Η δημιουργία μιας landing page (σελίδα προορισμού) για την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίες αποτελεί μια σχετικά εύκολη διαδικασία. Ωστόσο, δεν αρκεί μόνο η δημιουργία της landing page αλλά και το κατά πόσο μεταδοτική θα είναι στον επισκέπτη προκειμένου να τον μετατρέψει σε πελάτη. Πριν όμως αναλύσουμε τους τρόπους με τους οποίος μπορεί κανείς […]

Τι είναι bounce rate και πως να το βελτιώσετε

Το bounce rate, ή στην ελληνική του ορολογία «ποσοστό εγκατάλειψης», αποτελεί μια μέτρηση που απαιτεί αρκετή δουλειά αλλά αιτιολογημένα. Αποτελεί έναν ισχυρό δείκτη μέτρησης ότι η ιστοσελίδα σας δεν δεσμεύει τον χρήστη, ή με πιο απλά λόγια ότι ο χρήστης αποχωρεί από την ιστοσελίδα χωρίς να αλληλεπιδράσει με αυτήν. Ωστόσο, όπως και οποιαδήποτε άλλη εργασία […]

Γνωρίζατε ότι όταν συνδέεστε στο Gmail ή το Youtube συνδέεστε αυτόματα και στο Chrome;

Πρόσφατα, η Google κυκλοφόρησε μια νέα έκδοση του περιηγητή της «Chrome 69». Έχει μια νέα λειτουργία συγχρονισμού που συνδέει το πρόγραμμα περιήγησης με άλλες ιδιότητες/λογαριασμούς της Google, όπως το Gmail ή το Youtube. Αυτό συνεπάγεται ότι μια σύνδεση στο Gmail ή το Youtube, αυτομάτως οδηγεί και στη σύνδεση στο Google Chrome. Η νέα αυτή λειτουργία […]