Στις μέρες μας, περισσότεροι και περισσότεροι χρήστες περιηγούνται στο διαδίκτυο μέσω των κινητών τους. Γι’ αυτό, είναι πιο σημαντικό από ποτέ να διασφαλίσετε ότι η ιστοσελίδα σας είναι φιλική προς τα κινητά! 🌟 1️⃣ Χρησιμοποιήστε responsive design: Ένα responsive design προσαρμόζεται αυτόματα στο μέγεθος της οθόνης της συσκευής, προσφέροντας μια βέλτιστη εμπειρία χρήστη. 2️⃣ Βελτιώστε […]
Τα header tags είναι ετικέτες HTML που χρησιμοποιούνται για να δηλώσουν την σημασία των τίτλων και των υποτίτλων σε μια ιστοσελίδα. Τα header tags αρχίζουν από το <h1> και καταλήγουν στο <h6>, με το <h1> να αντιπροσωπεύει τον πιο σημαντικό τίτλο και το <h6> τον λιγότερο σημαντικό υπότιτλο. Η χρήση των header tags είναι σημαντική […]
Το SEO (Search Engine Optimization) και η διαφήμιση μέσω Google ads αποτελούν δύο από τα σημαντικότερα εργαλεία που διαθέτει κάθε επιχείρηση για να αυξήσει την προβολή και την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας της. Αν και η επένδυση σε αυτά τα εργαλεία μπορεί να φαίνεται αρκετά δαπανηρή στην αρχή, οι θετικές επιπτώσεις που θα έχουν στην επιχείρηση […]
Η πρώτη ιστοσελίδα δημοσιεύτηκε το 1991 από έναν φυσικό, τον Τιμ Μπέρνερς-Λι. Μελέτες δείχνουν ότι απαιτείται λιγότερο από δύο δέκατα του δευτερολέπτου για να σχηματίσει ένας χρήστης γνώμη για μια ιστοσελίδα και να αποφασίσει εάν θα μείνει ή θα φύγει. Οι κινητές συσκευές αποτελούν πλέον περισσότερο από το ήμισυ της συνολικής κίνησης στο διαδίκτυο, κάτι […]
Όλοι επιθυμούμε να δημιουργήσουμε την τέλεια ιστοσελίδα, όλοι θέλουμε η επιχείρηση μας να προβάλλεται με τον καλύτερο τρόπο στο διαδίκτυο, ποια είναι όμως τα κύρια χαρακτηριστικά που πρέπει να αναζητούμε και να έχει η ιστοσελίδα μας. Στο άρθρο που ακολουθεί θα μπορέσουμε να αναλύσουμε τι χρειάζεται για την δημιουργία μιας επαγγελματικής και ενημερωμένης ιστοσελίδας. Αν […]
Έχετε ερωτήσεις και απορίες σχετικά με τις διαφημιστικές καμπάνιες Pay Per Click ( PPC ) ; δεν είστε ο μόνος. Περίπου το 70% των επιχειρήσεων επενδύουν σε PPC ενέργειες. Αν επιθυμείτε και εσείς να ξεκινήσετε ενέργειες προωθητικές με PPC και να απολαμβάνετε μια μέση απόδοση 2€ για κάθε 1€ που επενδύετε τότε το συγκεκριμένο άρθρο […]
Γνωρίζατε ότι οι εταιρείες που επενδύουν στη διαφήμιση pay-per-click (PPC) κερδίζουν μια μέση απόδοση επένδυσης (ROI) 2€ για κάθε 1€ που δαπανώνται. Αυτό όμως είναι ο μέσος όρος και ο μέσος όρος δεν είναι αυτό που ψάχνετε. Αυτό που ψάχνετε είναι την υψηλότερη απόδοση της επένδυσης σας για αυτό και η καλύτερη απόδοση των ενεργειών […]
Η δημιουργία μιας landing page (σελίδα προορισμού) για την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίες αποτελεί μια σχετικά εύκολη διαδικασία. Ωστόσο, δεν αρκεί μόνο η δημιουργία της landing page αλλά και το κατά πόσο μεταδοτική θα είναι στον επισκέπτη προκειμένου να τον μετατρέψει σε πελάτη. Πριν όμως αναλύσουμε τους τρόπους με τους οποίος μπορεί κανείς […]
Το bounce rate, ή στην ελληνική του ορολογία «ποσοστό εγκατάλειψης», αποτελεί μια μέτρηση που απαιτεί αρκετή δουλειά αλλά αιτιολογημένα. Αποτελεί έναν ισχυρό δείκτη μέτρησης ότι η ιστοσελίδα σας δεν δεσμεύει τον χρήστη, ή με πιο απλά λόγια ότι ο χρήστης αποχωρεί από την ιστοσελίδα χωρίς να αλληλεπιδράσει με αυτήν. Ωστόσο, όπως και οποιαδήποτε άλλη εργασία […]
Πρόσφατα, η Google κυκλοφόρησε μια νέα έκδοση του περιηγητή της «Chrome 69». Έχει μια νέα λειτουργία συγχρονισμού που συνδέει το πρόγραμμα περιήγησης με άλλες ιδιότητες/λογαριασμούς της Google, όπως το Gmail ή το Youtube. Αυτό συνεπάγεται ότι μια σύνδεση στο Gmail ή το Youtube, αυτομάτως οδηγεί και στη σύνδεση στο Google Chrome. Η νέα αυτή λειτουργία […]
- 1
- 2