Πώς να επιτύχετε μέγιστο ROI με την διαφήμιση στο διαδίκτυο. Τακτικές που θα σας βοηθήσουν.

Γνωρίζατε ότι οι εταιρείες που επενδύουν στη διαφήμιση pay-per-click (PPC) κερδίζουν μια μέση απόδοση επένδυσης (ROI) 2€ για κάθε 1€ που δαπανώνται. Αυτό όμως είναι ο  μέσος όρος και ο μέσος όρος δεν είναι αυτό που ψάχνετε. Αυτό που ψάχνετε είναι την υψηλότερη απόδοση της επένδυσης σας για αυτό και η καλύτερη απόδοση των ενεργειών Pay Per Click πρέπει να είναι από τις κορυφαίες προτεραιότητες σας.

Πως μπορεί να πραγματοποιηθεί αυτό ; Πως μπορείτε να έχετε την μέγιστη απόδοση της επένδυσης σας;  Ας δούμε τις πιο σημαντικές στρατηγικές για διαφήμιση στο διαδίκτυο.

Μην βάζετε όλα τα αυγά σε ένα καλάθι.

Νόμος που υπάρχει από την αρχαιότητα και ακόμα ισχύει. Οι περισσότερες επιχειρήσεις εστιάζουν την ηλεκτρονική τους διαφήμιση στην  Google, κάτι το οποίο είναι λογικό και πολύ έξυπνη επιλογή. Με τις  PPC διαφημίσεις στην Google, η επιχείρησή σας μπορεί να φτάσει σε ένα τεράστιο ακροατήριο που περιλαμβάνει εκατομμύρια ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων στην αγορά που στοχεύετε.

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η επιχείρησή σας θα πρέπει να περιοριστεί μόνο σε διαφημίσεις Google. Μπορείτε να προσεγγίσετε το κοινό /στόχο σας και σε άλλες πλατφόρμες, όπως τα δίκτυα κοινωνικών μέσων ( social media ). Το Facebook, για παράδειγμα, είναι μια πολύ διαδεδομένη πλατφόρμα  για εταιρείες που επιθυμούν να δημιουργήσουν αναγνωρισιμότητα , να βελτιώσουν την εμπιστοσύνη των πελατών προς την εταιρεία τους ή ακόμα και να αυξήσουν τις  πωλήσεις τους.

Remarketing

Το remarketing είναι ο καλύτερος σύμμαχος σας όταν επιθυμείτε να επικεντρωθείτε σε άτομα που ήδη έχουν ενδιαφερθεί για εσάς. Μέσω των Google analytics μπορείτε να προσδιορίσετε το κοινό / στόχο που σας ενδιαφέρει για remarketing campaigns  ανά σελίδα, ανά  συσκευή, ανά πόση ώρα ήταν στη σελίδα σας και πολλά άλλα. Μόλις δημιουργήσετε το κοινό σας τότε μπορείτε να ξεκινήσετε μια καμπάνια remarketing η οποία μπορεί να σας αποφέρει πιο άμεσα και στοχευμένα αποτελέσματα. Καμπάνιες remarketing μπορείτε να δημιουργήσετε και στην Google και στην Bing αλλά κυρίως οι εταιρείες προτιμούν την Google.

Χρησιμοποιείστε ad extensions

Όσοι ασχολούνται καιρό με τις διαφημιστικές καμπάνιες στο διαδίκτυο το πιο πιθανό είναι να έχουν ασχοληθεί ήδη με τα ad extensions. Επειδή όμως ο συγκεκριμένος τομέας συνεχώς αναπτύσσεται ας δούμε μερικά από τα επιπλέον όπλα που μας παρέχουν ώστε να δημιουργήσουμε πιο άμεσες διαφημίσεις.

  • Μηνύματα : Προσθέστε μια επέκταση μηνύματος για να επιτρέψετε στους χρήστες των κινητών να στέλνουν μήνυμα σε εσάς με ένα κλικ. Μπορείτε να λαμβάνετε και να απαντάτε σε μηνύματα από προκαθορισμένο αριθμό τηλεφώνου ή διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτή η επέκταση λειτουργεί πολύ για τις επιχειρήσεις στον χώρο της εστίασης.
  • Κλήσεις : Συμπεριλάβετε τον αριθμό τηλεφώνου σας με μια επέκταση κλήσης στην διαφήμιση σας για να διευκολύνετε τους χρήστες να καλούν την επιχείρησή σας. Στις κινητές συσκευές, οι χρήστες μπορούν να κάνουν κλικ και να σας καλέσουν άμεσα. Οι επεκτάσεις κλήσεων είναι εξαιρετικές για εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.
  • Τιμή : Χρησιμοποιήστε μια επέκταση τιμών για να παρέχετε στους χρήστες πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα, τις τιμές και τις επιλογές προϊόντων σας. Οι επεκτάσεις τιμών είναι μια επέκταση που πρέπει να χρησιμοποιείτε για καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου.


Εάν θέλετε να δώσετε στο κοινό σας επιπλέον αξία και ταυτόχρονα να ξεχωρίζετε από τους ανταγωνιστές σας, πρέπει να χρησιμοποιήσετε επεκτάσεις. Ανεξάρτητα από τον κλάδο σας, τα δίκτυα διαφημίσεων, όπως οι διαφημίσεις Google, παρέχουν επεκτάσεις που ταιριάζουν και  προσφέρουν κάτι ξεχωριστό για κάθε επιχείρηση.

Τα κινητά κερδίζουν την μάχη

Οι εταιρείες πλέον προσπαθούν να κερδίσουν την μάχη των κινητών και πολύ καλά κάνουν  καθώς :

  • Περισσότερο από το 50% της παγκόσμιας κίνησης Internet προέρχεται από κινητές συσκευές
  • Περισσότερο από το 40% των ηλεκτρονικών συναλλαγών πραγματοποιούνται σε κινητές συσκευές
  • Περισσότερο από το 50% των κλικ διαφημίσεων συμβαίνουν σε κινητές συσκευές

Αυτό σημαίνει πως ναι μεν η διαφήμιση σας μπορεί να είναι σωστά στημένη για κινητές συσκευές αλλά τι γίνεται όταν ο καταναλωτής κάνει κλικ στην διαφήμιση σας και τον οδηγείτε στην σελίδα σας ( landing page ) , είναι και αυτή εξίσου φιλική προς τα κινητά; Αν θέλετε η διαφήμιση σας να έχει την μέγιστη απόδοση θα πρέπει και η σελίδα σας να είναι ανάλογα σχεδιασμένη για να εξυπηρετεί αυτόν τον σκοπό.

Προσδιορίστε το budget σας !

Πολλές επιχειρήσεις προσεγγίζουν την online διαφήμιση με έναν μη ρεαλιστικό προϋπολογισμό. Όλες οι πλατφόρμες διαφήμισης σας επιτρέπουν να ορίσετε εσείς το ποσό που θέλετε για την διαφήμιση, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι με μια απλή διαφήμιση θα επιτύχετε όλους τους στόχους σας

Αυτό που χρειάζεστε είναι ένα ρεαλιστικό προϋπολογισμό, ο οποίος θα περιλαμβάνει έρευνα για τον μέσο όρο κόστους του κλάδου σας ανά κλικ ( CPC ) για τις διαφημίσεις.  

Όταν διερευνάτε τι ξοδεύουν άλλες εταιρείες στον τομέα σας στη διαφήμιση PPC, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ακριβή προϋπολογισμό για την επιχείρησή σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα ευρήματά σας για να υποστηρίξετε το αίτημα ή τη σύσταση του προϋπολογισμού σας και στους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων της εταιρείας.

Περιεχόμενο

Όσο καλά και αν έχετε κάνει την έρευνα σας , όσες πλατφόρμες και αν χρησιμοποιήσετε αν η διαφήμιση σας δεν κεντρίζει το ενδιαφέρον του αναγνώστη δεν θα έχει ποτέ το επιθυμητό αποτέλεσμα. Το περιεχόμενο και ο τρόπος που θα στηθεί η διαφήμιση σας παίζει σημαντικό ρόλο στην απόδοση της. Οπότε τι μπορείτε να κάνετε ώστε να έχετε το κατάλληλο περιεχόμενο:

  • Μοιραστείτε τι κάνει την επιχείρησή σας μοναδική, όπως δωρεάν αποστολή ή αντιστοίχιση τιμών
  • Επισημάνετε σχετικές τιμές, προσφορές ή αποκλειστικές προσφορές
  • Συμπεριλάβετε ισχυρές ενέργειες παρότρυνσης για δράση (CTA), όπως “Αγορά τώρα”, “Εγγραφή” ή “Εφαρμογή τώρα”
  • Βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες προορισμού ( landing pages ) ανταποκρίνονται σε ό, τι λέει το περιεχόμενο της διαφήμισης
  • Επικεντρωθείτε στα οφέλη και όχι στα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος ή υπηρεσίας

Το κατάλληλο περιεχόμενο μπορεί να χρειαστεί αρκετό χρόνο για να δημιουργηθεί , μπορεί να σας φαίνεται δύσκολο αλλά είναι άκρως απαραίτητο για την σωστή απόδοση της διαφήμισης σας.

 

Αυτές είναι μερικές από τις τακτικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να μεγιστοποιήσετε το ROI της επένδυσης σας. Στην pixelone εξειδικευόμαστε στο να μεγιστοποιούμε την απόδοση της επένδυση σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] προκειμένου να βελτιώσουμε τη διαδικτυακή φήμη της επωνυμίας σας και να μεγιστοποιήσουμε των αριθμό των πελατών σας.